tisdag 19 juni 2012

Ytterligare en vecka i mitt liv

Ytterligare en vecka kan summeras med fullt godkänt vad gäller livskvalité!
Tränat lördag och idag. Dagen träning började i morse utan frukost. Tänkte att man skulle testa hur det kunde gå. Och som det gick! Bra klös i musklerna idag. Började med lite cykling till gymmet samt crosstrainer 5 min innan benen gjorde sitt i maskin. 120kg i sista setet och 15 repetitioner innan det blev lite mjölksyra pump. Körde även baksida på 50kg i maskin. Sedan fick ryggen en körning i 2 maskiner innan det blev axel, triceps och biceps tur att tröttas ut. Sedan körde jag bröst, magmaskin samt nedre rygg. Måst bara skryta med att jag måste spänna fast mig i maskinen för över huvud taget sitta kvar när jag kör nedre ryggmaskinen! Har passerat min egen vikt i den maskinen. Efter detta blev det lite latsdrag och de avslutande plankan övningarna. Mer än nöjd med träningen så det blev städning av garage och friggeboa när jag kom hem av bara farten!
Mat idag: Fläskfilé och bajasås med fetaostsallad till lunch samt LCHF bröd och lite av barnens tacofärs med gurka och tomat till kvällsmat. Och ja en öl samt lite rött vin slinker ned det med. Semester är gött att ha!
Träna väl och ät rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar