måndag 16 juli 2012

Helgens träning

Lördag blev det ett pass med många repetitioner på varje övning. 20-30reps. Det blev ett längre pass en vanligt då det tar lite mer tid att utföra dessa och jag märkte även att det gav resultat på musklerna då jag fick träningsverk dagen efter. Alla typer av muskelfibrer i kroppen fick sig en genomgång. Både de korta explosiva och de långa sega. Men med denna typ av träning bygger jag upp musklerna från grunden och gör att jag kommer att bli starkare och mer uthållig i min träning längre fram. Man kan säga att jag fyller musklerna med substans än med luft. Blir att köra ett sådant pass till idag!
(På benpressen blev det 3x30 på 90kg.)
Söndagen blev det golf med barnen på drivingranchen i Vadstena. En skön eftermiddag som avslutades med lite grillning. Maten: LCHF för hela slanten och jag unnade mig lite vin och öl.
Måste säga att efter att ha provat på Aloe Vera juice i ett par dagar tillsammans med LCHF kosten så känns hela kroppen både invärtes och utvärtes helt fantastiskt!
Träna väl och ät rätt!
Gå in på vårt nya företags hemsida:
www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar