torsdag 30 augusti 2012

Hänt mycket i veckorna som varit

Har varit mycket att göra dessa veckor. Men träning har det blivit och mycket frisk luft. Firat 70år med Rejlers. 1100 personer i sälen. Frisk luft men också lite pilsner och vin. Blev lite downhill i fredags och försökte surfa inomhus i Experium i Lindvallen. Stod upp i 10 sekunder innan mina fötter for all världens väg och resten av kroppen togs av jordens dragningskraft. Smack i mattan sa det. Kommer upp och lämnar tillbaka brädan och får ett High five av instruktören. Så olika man kan tycka att mitt resultat var på brädan. Han tyckte jag var duktig och jag ville bara försvinna så fort som möjligt där ifrån.
Lördagen blev det orientering. Trött i vaderna efter att ha gått igenom några myrar. Hade visst stukat foten och gick inte att springa. Men som tur var så var det 2 andra som inte ville springa så det blev rask promenad.
Väl hemma så var det bara att packa och åka och spela golf med leverantör i tisdags på Bro Hof. The castle course blev det och banan var blöt! Lite besviken på att dräneringen var så undermålig på en så fin bana. Kändes som att gå på gungfly hela rundan.Men vilka fairways och greener! Synd att jag hade ställt drivern på att inte träffa så många av dem. Bubbelpoolen efter satt fint och maten!
Idag så blev det att väga in och vågen stod på .... 77,2kg! Kände mig väldigt duktig som hade hållit vikten! Efter jobbet blev det att springa till gymmet och köra ett 2sets pass med tunga vikter. Fick ju inte bli trött då det är golf på schemat imorgon eftermiddag. Spel med pron och då går det ju inte att vara stel som en gubbe. Drivern, omställd till att träffa fairways, står klar i bagen. Och på lördag blir det träning igen. Längtar redan!
Träna väl och ät rätt!
www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar