lördag 11 augusti 2012

V32 träning, kost och mer träning. . .

Denna veckas träning började i tisdags med löpning till Actic gymmet i Helsingborg. Var ju en bit att löpa. Kan ju säga att löpningen inte blev optimal då jag var tvungen att stanna och kolla vart på detta runda klot jag befann mig. Trot eller ej jag var i Helsingborg hela rundan! 5,5km blev till gymmet och sedan körde jag genom hela kroppen utan benen. Måste säga att även om jag inte kände att övningarna, i dessa för min kropp nya maskiner, tog lika hårt som de på Actic City i Motala så var kroppen mör dagen efter. Sprang även tillbaka till hotellet efter passet.
Torsdagen blev det ett kortare löppass på 3km.
Idag blev det löpning på 4km till gymmet grymt taggat pass på gymmet med mycket kraft i musklerna. Glykogen förådena var påfyllda med en kebabrulle kvällen innan samt en banan drink på morgonen!
Gick inte lika lätt att springa hem! Hade kört helt slut på kroppen vilket även visade sig när jag skulle gå ut med Alva efter maten för att hon skulle sova. Lite småseg i benen.
Maten denna vecka: Hotellfrukost varje dag! = Gött! Förstärkte frukosten med en brödskiva då jag skulle hålla igång kroppen hela dagen i jobbet. Lunch och middag har varit strikt LCHF. Kroppen har svarat bra på detta så det blir att fortsätta med detta upplägg framöver.
Totalt så blev det 1,8mil löpning denna vecka.
Vikten: Idag på morgonen: 77,5kg. Fått mer muskler och mindre underhudsfett! (Känns det som)
Nu blir det ett nytt pass på tisdag!
Träna väl och ät rätt!
www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar