fredag 9 november 2012

Fredag V45

Bra träning idag efter att ha känt mig lite hängig under veckan. Träningarna V44 och 45 har känts bra och det har varit tunga vikter på set 2 och 3 varje pass. Löpning till gymmet har varit korta för att hålla nere fet förbränningen en aning. 77-78kg ska det lysa på vågen inom kort. Har fortsatt att köra med mer fett i maten och även kört en och annan pizza den senaste tiden. Med tanke på att jag orkar så mycket i gymmet så betyder det att den mat jag stoppar i mig är bra för min kropp. En och annan öl samt vin har det blivit med och livet bara är för bra just nu. Frugan börjar dock antyda att jag inte ska bli tunnare. . . = mindre underhudsfett eller? Har ju frågat henne hur hon vill att min kropp ska se ut men får det diplomatiska svaret: du är bra som du är nu? Men själv tycker jag att jag ska vara lite mer muskulös innan jag är nöjd!
Träna väl och ät rätt!
www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar