lördag 15 juni 2013

Halvvättern avklarad samt bioimpedans mätning



Halvvättern klarades av förra söndagen med ett bra resultat för mig! Men klarade dock inte frugans mål att klara under 6 timmar. 6:01 blev det! Försökte pusha på henne de sista milen men det var soppatorsk i hennes ben. Jag var nöjd pga. att jag orkade dra hela 15mil utan hjälp. Kände mig urstark!
Bioimpedansmätning idag:
Resultat:
Kroppsvikt 75,4kg varav fettmassa 14,5kg.
Fettprocent 19,2%
Det som var mest anmärkningsbart var att den visade på att jag hade nästan 19% fett i mina armar? Och bara 14% i benen. Tittar jag mig i spegeln så tror jag fortfarande att det är tvärt om.
Kroppsfettet är det inte så mycket att säga om: 21,7%
Blir att jobba på under semestern för att komma ner till 15%
På dagens pass så börjar kroppen komma tillbaka i styrka efter allt springande samt cyklande! Bara köra så det ryker under sommaren!
#Halvvättern#bioimpedans

Träna väl och ät rätt! www.lofvendahls.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar