tisdag 3 december 2013

Grått och trist... bara ute!

Oj oj vad träningen flyter på så här i trista mörka månader på hösten! Löpningen rullar på och i gymmet blir jag stark! Syret bara flödar så här års och man känner sig piggare än på länge!
Träningen har följts av bra balans i måltiderna mellan kolhydrater, fett och det viktigaste protein.
Kan vara så att jag lagt till ALA - Liponsyra och krom som extra tillskott på kvällen innan jag går och lägger mig till det extra magnesium och zink jag tog innan som gjort susen? Känner mig utvilad och vaknar innan klockan varje morgon! Dock vid 04:00!!! Lite väl tidigt. Men är pigg hela dagen och kvällen för det.
Provade nya vinterlöparkläderna idag: Hur sköna som helst! OCH jag syns hur bra som helst i trafiken! Tack Rejlers för de subventionerade kläderna! #träning #löpning #hälsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar