fredag 25 april 2014

Cykling, löpning, styrka och golf

Cyklat några kortare rundor med lite sadelsmak kvar i baken. Tar längre tid i år att vänja till baken för att sitta bekvämt på sadeln. Kör styrka anpassad för att stärka upp cykelmusklerna samt löparmuskler! Ut och springa blir det nog i helgen som kommer + ett cykelpass. Idag lutar det åt gymmet och en helkroppsgenomkörare med 2 set på varje. Blir mindre träningsvärk/stela muskler efter det imorgon :-) Skönt att vara frisk och kunna träna utan några besvär. Hoppas att det håller i sig . . .  Peppar Peppar ta i trä. . .
Golfsäsongen har kommit igång och jag måste säga att för att vara första rundan i måndags så der det riktigt bra ut inför resten av säsongen. Slog riktigt långt och rakt. Och det tillägnar jag min träning i gymmet. Märker att jag har bra koordination mellan mina kroppsdelar och timingen stämmer i slagen. Bara kvar att puttningen var under all kritik . . . Bara att träna!
Träna väl och ät rätt! www.lofvendahls.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar