torsdag 1 januari 2015

Varför inte starta det nya året med lite träning!

Det nya året kommer att börja med löpning samt att jag nu och 24 veckor framåt ska deltaga i en utmaning på jobbet. Det är Rejlers Klassikern som ska gå av stapeln för första gången. Det innebär att jag har 6 veckor från första metern i varje gren av 90km skidor, 30mil cykling, 3km simning och 30km löpning. Börjar med skidor och simning nu under ledigheten. Men börjar dagen med en smoothie.
1 banan
ca 10-15st Röda krusbär(Från egna buskar nedfrysta)
Lite grädde
Och mjölk
Till det har jag i
Halv skopa Core Protein Pro, 3000g, Jordgubb
En skopa Core glutamine
En skopa MSM pulver
Detta ger mig den energi jag behöver för att kicka i gång dagen och ger cellproduktionen en grund att stå på för dagen.
Glutamin ser bla till att tarmarna fungerar som de ska med att ta upp nyttiga ämnen i kroppen.
MSM har bla sitt finger med i spelet i varje cellproduktion i kroppens alla delar.  
Träna väl och ät rätt! www.lofvendahls.se www.svenktkosttillskott.se
#Svensktkosttillskott #Träning #Smoothie #Rejlersklassikern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar