lördag 27 augusti 2016

Dags för ny utmaning. 1900m kanalsim idag!

I dag blir det första simtagen i ren simtävling(motion för mig). Kanalsimmets 1900m ska klaras av i Motala. Start kl. 1300.
Träningen har gått bra och jag känner att tekniken börjar komma. Det vill säga under vissa delar av passen så går jag ned under 1,30 tempo per 100m. Målet idag är en förhoppning att det ska bli under 2min i snitt på de 1900m. Men gråter inte blod, om det inte håller. Det ska kännas roligt att tävla! Men lite nervös är man ju alltid. Simning är en stor utmaning för mig. Jag strävar alltid efter att utvecklas i allt jag tar mig för att prova. #motalakanalsim #simning #crawl #motalasjöstad #motala #götakanal
http://www.motalakanalsim.se/

Träna väl och ät rätt! www.lofvendahls.se www.svensktkosttillskott.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar